Zilele Carierei în UTCN 2025
Dragi studenți,
Sunteți așteptați și anul acesta la evenimentul Zilele Carierei în UTCN, care va avea loc în perioada 10-14 martie 2025.
Informații despre programul evenimentului și descrierea companiilor partenere (peste 60 de companii) sunt disponibile pe pagina CCOC: https://consiliere.utcluj.ro/ la secțiunea Noutăți.
Activităţile programate sunt grupate în următoarele categorii:
1. Coaching de grup pentru studenți și absolvenți – dezvoltarea competențelor socio-emoționale
Luni, 10 martie 2025 – în Sala 420 (CeSTI), str. C. Daicoviciu nr.15
Marţi, 11 martie 2025 - în Sala 420 (CeSTI), str. C. Daicoviciu nr.15 şi în Sala de Consiliu, parter, B-dul Muncii 103-105.
2. “Expoziție Tehnică cu produsele firmelor (tehnologii și servicii)”
Miercuri, 12 martie 2025 – în Str. G. Bariţiu nr 25 şi nr. 26-28
Joi, 13 martie 2025 – în B-dul Muncii nr. 103-105 şi B-dul 21 Decembrie 1989 nr.128-130
3. Simulare de interviu pentru angajare – ședințe individuale pentru studenți, în campusul virtual al UTCN, pe toată durata evenimentului
4. Ateliere creative dedicate studenţilor - Lansarea atelierelor ENGagingART, axate pe teme de cercetare explorate deopotrivă în artă, știință și tehnologie.
Vineri, 14 martie 2025 - în Sala 420 (CeSTI), str. C. Daicoviciu nr.15, începând cu ora 12:00
5. Masă rotundă între angajatori, cadre didactice și studenți, cu tema: “Invățarea prin muncă: învățământ universitar dual / stagiile de practică și internship”
Miercuri, 12 martie 2025 – în Sala 420 (CeSTI), str. C. Daicoviciu nr.15, începând cu ora 14:00
Pentru participare online la Masa rotundă, va putea fi accesat link-ul de Teams.
Înscrierile pentru simulările de interviu sunt acum deschise! Acestea se vor desfășura online, în campusul virtual al UTCN. Vă puteți înscrie accesând acest formular: https://forms.office.com/e/paNQacFJrK
Aceste sesiuni reprezintă o șansă unică de a obține experiență practică în interviuri și de a primi feedback direct din partea reprezentanților HR din 19 companii care au ales să participe la această activitate.
Sunteți așteptați să participați în număr cât mai mare!