Tabere studențești 2022 - actualizare

Tabel nominal cu studenții care au depus cerere pentru loc în tabără.

 

Pentru participarea la taberele studențești trebuie să depuneți Cererea de înscriere și o Declarație de consimțământ la secretariatul facultății, sau pe una dintre adresele de e-mail corina.bondor@staff.utcluj.ro, anca.mazaroaei@staff.utcluj.ro, până în data de 10 iulie 2022!

Găsiți criteriile de selecție în Metodologia taberelor studențești 2022

Repartizare număr locuri

 

Extras din Metodologie:

Art. 4.(1) Beneficiarii de locuri gratuite în taberele studențești, în perioada vacanței de vară, în limita fondurilor bugetare aprobate și a numărului de locuri aferente pe universități, sunt studenții care îndeplinesc cumulativ următoarele criterii:
a) sunt înmatriculați la forma deînvățământ cu frecvență;
b) sunt înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, la programul de studii licență sau la programul de studii masterat;
c) au promovat examenele la toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare și au promovat examenele la toate disciplinele în sesiunea de iarnă, în cazul studenților din anul I;
d) au vârstă de până la 35 de ani în conformitate cu prevederile art. 2, alin. 2, lit. a) dinLegeanr.350/2006,Legea Tinerilor.
(2)În cazul categoriilor de studenți cazuri sociale si studenți care activează în cadrul CCS/CCSS Tei și a Federațiilor Studențești, criteriul promovării examenelor la toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare și al promovarii examenelor la toate disciplinele în sesiunea de iarnă, în cazul studenților din anul I nu se aplică, ierarhizarea studenților făcându-se exclusiv pe baza criteriilor sociale, respectiv a criteriilor de selecție specifice.
(3) Studenții care se află în an terminal, pot beneficia de loc gratuit în taberele studențești chiar dacă au susținut toate examenele privind finalizarea studiilor.

Art. 13.(1)Studenții care doresc ocuparea unui loc gratuit în taberele studențești pot depune cererea de solicitare a unui loc de tabără prin una dintre următoarele modalități:
- completarea și depunerea unei cereri tip(Anexa nr. 4), direct la secretariatele facultăților în perioada 05–10iulie2022. Cererile tip se vor găsi la secretariatele facultăților, sau pe site-urile acestora.
- transmiterea cererii tip (Anexa nr. 4) prin intermediul serviciului de fax la numărul de telefon afișat de facultate la avizier, odată cu afișarea metodologiei de acordare a locurilor de tabără și pe pagina web proprie;
- transmiterea cererii tip (Anexa nr. 4) la adresa de e-mail afișată de facultate la avizier, odată cu afișarea metodologiei de acordare a locurilor de tabără și pe pagina web proprie.


(2) Cererile semnate de studenți vor fi însoțite de documentele justificative care atestă implicarea în activități extracurriculare sau încadrarea studentului în unul dintre cazurile sociale prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. a) și vor primi un număr de înregistrare de la secretariatul facultății;

 

Go back